עקב "זמני המתנה ארוכים מהרגיל" ותקלות רבות תבעו את חברת "הוט"! תיעוד הליך משפטי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

 

לעיתים רבים מאיתנו סובלים מזמני המתנה ארוכים מהרגיל או תקלות הטכנית שונות בחברת "הוט", ובכן כנגד החברה הוגשה תביעה.

דים אמור | 05-01-2023

מדי פעם יש תחושה שחברות ענקיות אינן רואות את אדם "נפשוט".

מה שכן, החברות יודעות שלא כל לקוח יגיעה לבית המשפט או יתלונן, לצורך העניין יש אוכלוסיות חלשות אשר לא יכולות להגיע לבית המשפט, לעתים עקב חוסר ידע או ניסיון, לפעמים אי שליטה בשפה ( למעשה, עולים חדשים ), יש בני אדם שמצב הכלכלי שלהם לא קל ולכן אי אפשר להגיש כתב התביעה, יש גם בעלי מוגבלות ( נכות, מחלות קשות ) וכו'.

אך לפעמים שיש בני אדם אשר הולכים עד הסוף ונלחמים נגד הטייקונים! אנו חושפים דברים שחברת "הוט" לא תפרסם באתר שלה!

נגד חברת "הוט" הוגשה תביעה, מתוך כתב התביעה ניתן להבין שהתובע (*) איש צעיר אשר עובד באמצעות האינטרנט ( מנהל עסק בתל אביב ).

(*) התובע – אדם אשר הגיש כתב התביעה לבית המשפט.

(**) הנתבעת  – גוף או אדם אשר נגדו הוגשה תביעה ( במקרה שלנו חברת "הוט" היא הנתבעת ).

דברי וציטוטים מתוך מכתב התביעה: 

סעיף 3: עבודה של התובע תלויה באינטרנט וקו טלפוני. בזמן שהאינטרנט אינו תקין או לא עובד לתובע אין אפשרות לבצע שיחות ללקוחות, לקדם את העסק ולסגור עסקאות, כמו כן אין יכולת להעניק שירות מקצועי ללקוחות שאליהם התובע מחויב (( ללא אינטרנט הקופה לא עובדת ולא ניתן להעביר את כרטיס האשראי ).

הסיבה לכך: הקו הטלפוני של חברת הוט אינו פעיל ללא אינטרנט!

סעיף 5: עקב אי אספקת אינטרנט לתובע נגרם נזק כספי, הפרעה בסדר היום ופגיעה במוניטין.

סעיף 8: זמני המתנה ארוכים מהרגיל, כ 30 דקות, השיחות המוקלטות לכן ניתן להבין ולבדוק עד כמה התובע צודק.

סעיף 9: כאשר סוף סוף מגיע מענה "מקצועי" נציגי החברה מתחילים להעביר את הלקוחות בין המחלקות, כמו "כדור במגרש כדורגל". כך 20.12. לאחר המתנה של 20 דקות התובע הגיע לנציג הטכני, נציג הטכני העביר את התובע לנציג העסקי, נציג העסקי שוב העביר את התובע לנציג הטכני… המשחק נמשך 52 דקות ללא מענה מקצועי וללא טיפול.

סעיף 16: עוד מקרה שהתובע מושך את צומת הלב של בית המשפט הנכבד, התובע משלם לחברת "הוט" ( הנתבעת ) תשלום חודשי עבור 100 מגה ( מהירות האינטרנטי ), אך בפועל התובע מקבל אך ורק כ 41 מגה!

חברת "הוט" ( הנתבעת ) הגישה כתב הגנה:

דיון והפרוטוקול:

מר טל לוי הציג את חברת "הוט" ( הנתבעת ).

בדיון חברת "הוט" טענה:

נציג "הוט" ( הנתבעת ) לאחר שהוזהר כדין:

התובע טען בדיון:

"אני משלם סכום חודשי קבוע, אתם לא לוקחים ממני עד 170 ש"ח לחודש אלא 170 ש"ח. אתם לא לקחתם פחות בחודש שנתתם פחות".

פסק הדין:

לפי סעיף 79א' לחוק בתי המשפט, התשמ"ד 1984, בית משפט השלום ת"א פסק וחייב את חברת "הוט" לשלם לתובע סך כולל של 1,800 ש"ח.

מאמרים נוספים